GoodNight & Goodmorning world +

Sitter vid datorn och snart är det dag att sova för en ny skoldag och en inväntad helg. Imorgon ska jag hem till min underbara pojkvän. 

Jag älskar min snutte så mycket, har varit tillsammans med han i ett år snart... Helt underbart! Han är mitt solljus i livet, mitt ljus i mökret. Han är mitt allt, en speciell person som tog hela mitt hjärta. 

Jag älskar min pojkvän <3  



21/12-10 för alltid. Bjuder en bild på Gustaf. 

Foto : ( min pojkväns bror )

God natt folket! puss



Kommentarer
Postat av: Gustaf

Älskar dig mest av allt min underbara ängel , du är den finaste som finns , fin blogg min ängel! <3

2011-12-01 @ 21:55:20
Postat av: Jessi

du ääär sööööt!

2011-12-11 @ 12:35:38
URL: http://justpretending.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
.