Första snön för i år

Började med att vakna upp och inse att det snöar ute och det var inte lite heller! Fast det är varmt utee nu.. såå... de smälter nog snart igen, men de ska komma mer säger folket här i Småland! 
Vi hade en vanlig restaurang dag(nästan) förutom att vi fick sluta 4 timmar tidigare eftersom vi ska sluta senare imorgon för att vi ska ta hand om ett julbord imorgon på dagen, sen på torsdagen också och Lucia dagen fast på kvällen! 
Det blev mycket med att laga julmat för alla restaurangelever i 1,2 och 3an vilket är roligt och mysigt och pepparkaksbakning blev det ocksåå muummssigt! I helgen blir det lussebullsbakning och lite smått&gott inför lucia och julen!
Nu sitter jag och trallar för mig själv i min ensamhet i rummet eftersom ingen verkade vara hemma... fast att dörren var öppen hmm. LÄNGTTTAAR TIIILL JUL! 

Vad brukar ni hitta på när det är julafton  ? 
Pussss


Två fina december bilder, idag kom äntligen lite snööööö!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhh men gulle!! Tack! Made my day!



Kul att du också firar med min älskade!:D Tiden går så fort när man är kär, haha.

2011-12-06 @ 20:45:01
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: jessi

Bara sanningen!Din blogg är rolig och intressant tkr jag! ohja , den går jättesnabbt tiden! :D men kärlek är underbart!

2011-12-07 @ 08:11:00
URL: http://justpretending.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
.