1 December

Idag så började man klockan kvar över 8, gjorde ett idrotts prov och slutade kl 9! Vilken chillidill dag alltså. Senare blev det stan med mina två underbara nissar Moa och Simon och vi kollade runt lite i affärer. 
Sen drog jag till bussen, cyklade hem och märkte att ingen var hemma... &så smart jag är.. tog ju inte med några nycklar till huset... HAHA, men mitt fönster var lite öppet så kom in iaf ;)

Nu har jag öppnat advendskalendern&längtar verkligen till julafton, dock har jag inte fått den julstämningen i mig ännu. Men den kommer snart, dunkar ju julmusik nu.. alltid en bra början! 


Live - laugh - love


Puss! ska fixa lite i rummet nu och göra att det blir ännu mera julstämning. 


En snabb bild på mig!


Min fina julgran som jag har i mitt rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
.